ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΤΟΥ 2ου ΓΕΛ ΚΑΙ ΤΟΥ 2ου ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
 

 

Όπως και σε προηγούμενες σχολικές χρονιές έτσι και εφέτος στο πλαίσιο του μαθήματος της Ερευνητικής εργασίας το σχολείο μας αναζήτησε συνεργασία με άλλο λύκειο της πόλης.
Πιο συγκεκριμένα, η καθηγήτρια του σχολείου μας κ. Αδαμίδου Μαρούλα, αρχιτέκτων ? μηχανικός, με ένα τμήμα της Β΄ τάξης που έχει ως θέμα εργασίας το «Σχολικός λαχανόκηπος - Σχολικός αύλειος χώρος» κάλεσαν από το τμήμα Φυτικής παραγωγής του τομέα Γεωπονίας του 2ου ΕΠΑΛ Κατερίνης τους εξής καθηγητές, τον κ. Ραφαηλίδη Γεώργιο, τομεάρχη, τον κ. Παλαμά Δημήτριο και την κ. Λεονταρή Αναστασία, τους οποίους και συνόδευαν 14 μαθητές της Β΄ τάξης του προαναφερθέντος τμήματος. Ημέρα συνεργασίας ήταν η Δευτέρα 9 Νοεμβρίου του 2015.
Ο τεχνολόγος γεωπόνος κ. Δημήτριος Παλαμάς έκανε αναφορά στην καλλιέργεια, τις αρρώστιες, την καρποφορία, τη συντήρηση και κλάδεμα της ελιάς, του ευλογημένου αυτού δέντρου, και ακολούθως μίλησε για τους τρόπους παραγωγής λαδιού, για τις ποιότητες λαδιού, για ποικιλίες ελιάς και για βιολογικές καλλιέργειες. Ο λόγος που ασχολήθηκε ο κ. Παλαμάς και οι μαθητές με το δέντρο της ελιάς είναι η ύπαρξη ενός μεγάλου αριθμού ελαιόδεντρων περιμετρικά του αύλειου χώρου του σχολείου, δέντρα τα οποία φυτεύτηκαν από την ίδρυση του σχολείου ως Πολυκλαδικού.
Η δασολόγος-εκπαιδευτικός κ. Αναστασία Λεονταρή εξήγησε στους μαθητές πώς κλαδεύουν και περιποιούνται τα καλλωπιστικά φυτά και στη συνέχεια έκαναν και μια μικρή εξάσκηση στα φυτά της σχολικής αυλής. Η διεύθυνση και κάποιοι από τις καθηγήτριες και τους καθηγητές του σχολείου εκτιμούν ιδιαιτέρως τα λουλούδια και τους καλλωπιστικούς θάμνους και φροντίζουν να κοσμούν το σχολείο μας σε μεγάλο αριθμό και εσωτερικά και στον περιβάλλοντα χώρο.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΠΡΟΤΑΣΗ
Για τρεις διδακτικές ώρες μαθήτριες και μαθητές και των 2 σχολείων συνεργάστηκαν άψογα κάτω από την καθοδήγηση των καθηγητών τους κουρεύοντας και καθαρίζοντας ένα μέρους του πολύ μεγάλου και με αρκετά πλούσια ποικιλία φυτών, θάμνων και δέντρων σχολικού μας κήπου. Είναι γεγονός ότι θα επιθυμούσαμε κάτι τέτοιο να συνέβαινε συχνότερα, ώστε να αναπτυχθεί μια ιδιαίτερη σχέση ανάμεσα στα δύο σχολεία και να ασχοληθούν οι μαθητές του δικού μας κυρίως σχολείου περισσότερο με τη φύση.

Πρόσθετες Πληροφορίες